Goodbye America

14 juli 2014 - Sandwich, Massachusetts, Verenigde Staten

Hi,

Wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad. We hebben van alles gezien en meegemaakt, grote steden, bergen, watervallen, mooie natuur, mooie en iets minder mooie hotels en lodges, en natuurlijk de ontmoeting met ons Maaike, de Atlantische oceaan en niet te vergeten de walvissen en nog veel meer maar dat hebben we jullie al wel een beetje verteld met deze reislogger. We hebben een prachtige reis gemaakt waar we met heel veel plezier op terug zullen kijken. Amerika is een mooi land en zeker de moeite waard om een keer naar af te reizen.

Ik wil jullie langs deze weg allemaal bedanken voor de lieve en mooie reacties en hoop dat jullie een beetje genoten hebben van onze verhalen, video's en foto's.

Tot gauw allemaal!

Groetjes Hein en Nanny

1. Karina:
    15 juli 2014
    Ik heb ook erg mee genoten van jullie vakantie!
    Goede thuisreis!!
  2. Els:
    15 juli 2014
    Het was erg leuk om iedere morgen even met jullie op reis te zijn. Deze bijzondere ervaringen pakken ze jullie mooi niet meer af.
    Goede reis en tot gauw!
  3. Corenad:
    Hallo vakantiegangers,
    Wij hebben met jullie meegereisd, geweldig wat we "meegezien en beleefd" hebben met jullie. Een hele goede en fijne terugvlucht en tot gauw, tot gauw.
  4. Esther en ton:
    15 juli 2014
    Boeiend om jullie te volgen. Soms leek t of je naar n film zat te kijken en eigenlijk niet kon beseffen dat jullie dar live zien. Jullie hebben me wel enthousiast gemaakt om ooit ook ns naar Amerika af te reizen voor n tijdje. Voor nu n goeie terug reis en hoop dat jullie nog super lang hier van kunnen na genieten! Grt
  5. Louise en Jack:
    Hoi Hein en Nanny,
    Ik vond het heel leuk om jullie reis te volgen. Een goede terug reis. Gr. Jack en Louise.
  6. Jacqueline Trommelen:
    15 juli 2014
    Het was idd heel leuk om jullie zo te volgen. Een hele goeie terugreis. Gr.
  7. Gonny:
    Hein en Nanny
    Het was heel leuk om met jullie mee te mogen reizen.Bedankt hiervoor.Voor straks een heel goede terugreis. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan.Tot ziens
  8. Jo van Loon:
    Nanny en Hein,

Leuk jullie te kunnen volgen, een hele fijne reis terug en gauw tot ziens.
  9. Anja:
    15 juli 2014
    Dit was een prachtvakantie, en wij konden meegenieten !
    Dank jullie wel, goede terugreis en tot gauw! Xx
  10. Monique:
    16 juli 2014
    Wat hebben jullie een prachtige reis gehad. De foto's en de verhalen gaven een mooie impressie. Jullie hebben echt genoten. Dat kun je wel zien. Dat nemen ze jullie net meer af. Super!!
  11. Christine:
    16 juli 2014
    Het was leuk jullie te kunnen volgen!
    Leuke verhalen en mooie foto's!
    Goede terugreis!
  12. Nicole:
    28 juli 2014
    Ik heb jullie verhalen net pas gelezen. Wij waren ook met vakantie. Fijn te lezen dat het zo leuk is geweest en dat Maaike het ook zo goed maakt. Dat is voor jullie toch een hele geruststelling.
    Nanny, tot ziens.