Bennington

6 juli 2014 - Bennington, Vermont, Verenigde Staten

Hallo zijn we weer,

Vandaag weer van alles mee gemaakt. We laten vandaag het drukke New York achter ons. Op tijd opgestaan en alles weer ingepakt om met de bus richting Newark te gaan waar onze auto op ons wachtte. We mochten zelf kiezen en kozen een mooie rode. Voor ons doen een hele grote van het merk Hyundai (Elantra). Alles erop en eraan en een Tom Tom. Nou dat laatste heeft wat voeten in de aarde gehad. Op een geven moment had de TomTom stroom nodig dus de stekker er in maar er gebeurde niets. Nu is het voor de eerste keer wel wennen aan de borden en richting aanduidingen op de wegen in Amerika. Maar we dachten ach we hebben toch een Tom Tom. Ja totdat hij ermee ophoud omdat hij niet oplaad. Daar reden we dan zonder TomTom. Wat nu... We hadden gelukkig nog een wegenkaart gekocht in Nederland maar dat is ook even wennen om die te lezen. Maar we hebben toch voor de rest van de vakantie een Tom Tom nodig. Dus wat dachten we, we rijden naar het vliegveld van Albany waar ook een autoverhuur zit van dezelfde maatschappij. Nou daar begint de ellende, dacht je nu werkelijk dat we daar konden komen, via de kaart lukte het niet, aan mensen gevraagd, die stuurde ons alle kanten op behalve de juiste. Zo zijn we dus anderhalf uur bezig geweest om op het vliegveld te komen, tot we achter een vrouw aan hebben gereden die ons de juist richting op heeft gestuurd. He he eindelijk, daar aangekomen bleek het dus niet aan de Tom Tom te liggen maar aan het oplaadpunt van de auto zelf. Zou je niet verwachten van z'n nieuwe auto. We hebben wel gelijk een andere auto gekregen maar moesten onze mooie rode inleveren. Al met al zijn we dus heel de dag onderweg geweest. Wel jammer van onze tijd. We hebben de wolkenkrabbers van New York ingeruild voor groene bomen en bergen, wel een verschil hoor maar wat we tot nu toe toch al gezien hebben is heel mooi en rustig....... En daar gaan we ook weer van genieten. Morgen gaan we verder naar Manchester Center.

Tot morgen op naar het volgende avontuur.....

Groetjes Hein en Nanny

1. Gerdy:
    7 juli 2014
    nou je kan niet zeggen dat het saai is, een rondreis Amerika toch? geniet met volle teugen van jullie belevenissen.
    Veel plezier nog en tot het volgende verhaar.
  2. Nicole en Arnold:
    7 juli 2014
    Nou papa en mama het is ons dan ook eindelijk gelukt om te verslagen op een legale manier te lezen haha. Het ziet er allemaal heel gaaf uit. Geniet er van! Dikke kus uit het warme tunesie xx
  3. Ingrid:
    7 juli 2014
    Een hele andere omgeving :) geniet van jullie reis en hier gaat het prima !! Dikke knuffel van Spiky x
  4. Sjannie:
    7 juli 2014
    Leuk om jullie berichten te lezen. Het is elke dag weer anders en spannend: dus veel genieten!!!
  5. PenK:
    7 juli 2014
    Hi zus en Hein bijzonder om jullie reis van zo dichtbij mee te mogen maken