Jackson

9 juli 2014 - Jackson, New Hampshire, Verenigde Staten

Hallo luitjes,

We hebben vandaag Burlington achter ons gelaten en zijn vroeg vertrokken omdat we vandaag een behoorlijke rit voor de boeg hadden. Het was vandaag prachtig weer volop zon en konden dus ver weg kijken. Wat is het hier groen en erg mooi, na iedere bocht had je weer een ander mooi uitzicht. Heb veel foto's gemaakt. We zijn vandaag aangekomen in de White Mountains in de staat New Hampshire. We zijn over de Kancamagus Highway gereden ongeveer 55 km lang, een van de mooiste route door het berggebied. Dat was het zeker, zijn bij de eerste stop een stuk gaan wandelen langs een waterval maar de top was iets te ver en dat zou teveel tijd kosten. Zijn verder gereden en hebben toen verschillende mooie panorama's gezien, prachtig. Halverwege de middag zijn we aangekomen bij ons hotel, een heel groot hotel. We gaan hier een beetje terug in de tijd. Allemaal antieke en hele oude meubels, alles kraakt, de vloer, de deuren, je kunt hier echt niet zachtjes doen. De kamers zien er toch wel netjes uit ondanks de wat oudere meubels. We vinden het wel grappig. Aan de voorkant heb je een veranda met daarop allemaal schommelstoelen, erg leuk om te zien. Het is hier erg mooi. 'S avonds naar het dorp gelopen en daar wat gegeten. De gastvrouw daar vertelde ons dat er in ons hotel geesten huizen. Ons hotel is dus behoorlijk oud. Wie weet wat we nog gaan meemaken. Morgen gaan we ons Maaike zien. Wij gaan rond 7 uur vertrekken en rijden dan naar camp Matoaka om daar ons Maaike te ontmoeten. We mogen ook een kijkje gaan nemen op het kamp wat we erg leuk vinden. Morgen horen jullie hoe het geweest is, tot morgen fooks.

Lieve groetjes uit Jackson.

Hein en Nanny

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    10 juli 2014
    Voor het laatste nieuws uit Amerika heb ik geen krant, telefoon of tv nodig. Ik lees daarvoor iedere morgen als eerste jullie blog met goed, spannend, grappig en zelfs "geestig" nieuws.
    Hebben jullie nog geesten gezien op de veranda?
    Wat gaaf, dat jullie vandaag Maaike en het kamp kunnen zien. Dat is weer een hoogtepunt. Geniet van deze bijzondere dag! Ik kijk uit naar jullie blog van morgen.
  2. Karina:
    10 juli 2014
    Hebben jullie 's avonds nog in de schommelstoelen gezeten?
  3. Karina:
    10 juli 2014
    Mijmerend over de afgelopen dagen. En denkend aan de volgende dag! Groetjes aan Maaike vanuit het koude Nederland. En natuurlijk ook aan jullie!
  4. Gerdy:
    10 juli 2014
    Hoop dat jullie geen naar gevoel hebben gehad in het huis.
    en fijn dat jullie Maaike weer zien, geniet.
  5. Ingrid:
    10 juli 2014
    Ik vind het hotel schitterend :) en de omgeving is ook prachtig. Geniet nog lekker van alles x