Portland

11 juli 2014 - Portland, Maine, Verenigde Staten

Dit word een dag later geschreven want we hadden geen internet dus vandaar. Hier komt het alsnog.

Vandaag gaan we op weg naar Portland, eerst nog lekker ontbeten bij de plaatselijke bakker in Jackson lekker in het zonnetje. Naast de bakker zat een bloemen winkeltje met de naam "dutch bloemen winkel" dus ik dacht misschien zitten daar wel Nederlanders in. Nee dus, er zijn wel Nederlanders met het winkeltje begonnen maar hebben het een paar jaar geleden verkocht maar ze gebruiken nog steeds Nederlandse bloemen, was wel grappig.

Onderweg nog gestopt bij de Ellis river Falls, die was erg mooi om te zien. We laten nu helaas de mooie bergen en uitzichten achter ons. Dit gaf ons wel een echt vakantie gevoel. Toen richting Portland gereden. Het travelodge viel tegen, voelde me er niet echt veilig. Het mooie is dat er een hele brief lag over dat je goed alles af moest sluiten en op moest bergen dus wij dachten, er is een kluisje dus dat komt goed. Mochten we het kluisje toch niet gebruiken en het raam aan de voorkant kon je zo open maken en kon niet op slot, hoezo veilig gevoel!!!! In Portland zelf was niet zoveel te beleven, even in de haven gekeken. Zijn toen naar zee gereden want we wilde de zee zien. Dit is weer heel iets anders dan de bergen maar ook mooi. Nog wat gegeten en weer terug naar ons 'mooie' logde. Verder niet zoveel meer gedaan nog moe van gisteren. Morgen gaan we op weg naar Boston.

Groetjes

1. Karina:
    13 juli 2014
    De foto met het bootje en de schittering van de zon in het water en dan ook nog de lucht: PRACHTIG!