We gaan vertrekken....?

1 juli 2014 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Vroeg ons bed uit om op tijd op Schiphol te zijn, komen we aan wat denk je heeft ons vliegtuig vertraging, vertrekken we niet om 11:15 maar ineens om 15:30. Wel een verschil.

Nu hebben ze ons een omboeking aangeboden en hebben dat maar gedaan. Nu vliegen we met Lufthansa om 11:10 een tussenstop in Frankfurt en komen nu om 15:30 in Washington aan (Amerikaanse tijd). We kunnen nu helaas ook niet naast elkaar zitten in het vliegtuig dus dat is wel even een tegenvaller. Maar het is niet anders. Hopen dat dit allemaal wel doorgaat en dat we niet voor nog meer verrassingen komen te staan.

Wordt vervolgd........

1. Gerdy:
    1 juli 2014
    Nou luitjes, goede reis dan maar!
  2. Wil:
    1 juli 2014
    Wat een vervelende start. Hopelijk gaat vanaf nu alles goed. Een goede reis gewenst.
  3. Corenad:
    Hallo Nanny en Hein,
    Dat is een vervelende start. We wensen jullie een goede reis toe en een heeeeeele fijne vakantie !!! Ga er van genieten !!!!
    Groetjes Corenad
  4. Christine:
    Goede reis!
  5. Monique:
    1 juli 2014
    Een goede reis en fijne vakantie!!
  6. Nicole:
    1 juli 2014
    Goeie reis, maak er wat moois van.
  7. Gonny:
    Hein en Nanny

Goede reis en te hopen dat alles nu goed gaat verder.
    Dit is al heel vervelend om mee te beginnen.
  8. Jo van Loon:
    1 juli 2014
    Een klein dompertje, maar kopje niet laten hangen, vanaf nu is het alleen maar genieten, goede reis!!!!!
  9. Ingrid:
    1 juli 2014
    In principe ben je nu 5 minuten eerder weg :) geniet van jullie reis. Spiky is al helemaal uitgeput van het spelen en hij heeft goed gegeten, dus dat gaat helemaal goed komen hier. Fijne vakantie :)xx
  10. Ingrid Marc en Sam:
    Hoi,

er is meestal wel iets wat tegen zit, maar dat hebben jullie nu gehad : ... op naar jullie TOP-vakantie.