Onze eerste dag.

1 juli 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

Hoi,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen verliep onze reis niet zoals gepland. Maar door United Airlines konden we dus met een andere vlucht om 11:10 vertrekken met Lufthansa maar moesten wel eerst naar Frankfurt om daar weer over te stappen. Daar zijn we om half 2 vertrokken richting Washington. Even moeilijk met onze stoelen maar we hebben wel naast elkaar kunnen zitten. Na een lange zit kwamen we om  ongeveer 16:00 aan in Washington plaatselijk tijd (Ned. 22:00). Wel raar dat het hier nog stralend weer was 32 Gr en bij jullie al weer bedtijd. Zijn al bij Obama op visite geweest en hebben een rondje rond zijn huis gelopen. Nu ik dit schrijf is het hier 21:00 uur en jullie liggen al lekker te slapen. Dus voor ons een hele lange dag (21 uur wakker).De foto's volgen nog van onze eerste dag in de USA. Morgen gaan we verder Washington ontdekken.

Groetjes

1. Karina:
    2 juli 2014
    Wat fijn dat jullie op deze lange vlucht toch naast elkaar konden zitten! Heel veel plezier in Amerika! En als je Obama nog spreekt doe hem dan groetjes overbrengen van mij.
  2. Corenad:
    2 juli 2014
    Hallo vakantiegangers, gelukkig toch nog naast elkaar kunnen zitten op de lange reis. Hopelijk lekker kunne slapen zo'n eerste nacht. Heel veel plezier en nu gaan genieten, wandelen treinen bussen en/of metro rijden. Groetjes
  3. Jolanda:
    2 juli 2014
    Leuk om zo iedere dag een verslag van jullie belevenissen te lezen. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien deze vakantie!!
  4. Gerdy:
    2 juli 2014
    Mazzel dat jullie fijn bij elkaar