Burlington

8 juli 2014 - Burlington, Vermont, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Na een slecht geslapen nacht zijn we vandaag vertrokken uit Manchester Center om 162 km verder in Burlington aan te komen. Onderweg van alles gezien, mooie meren, bergen, mooie huizen, grote boerderijen. Het is hier een mooie omgeving en genoeg te zien. In Burlington aangekomen zijn we naar het Champlain meer geweest, heel groot en mooi. Lekker langs het water gelopen. Voor de verder rest hebben we niet zoveel meer gedaan. Waren een beetje moe van alles. Hebben in het hotel wat gegeten en dat is maar goed ook want weer barst hier een noodweer los. Krijgen zelfs waarschuwingen via de TV. Het onweert verschrikkelijk en weer heeeeeeeel veeeeeeeel regen. Hier kan het flink tekeer gaan hoor. Vandaag maar een kort verhaaltje. Morgen gaan we verder naar Jackson een plaatsje in de White Mountains van waaruit wij ons Maaike donderdag gaan ontmoeten maar dat vertel ik morgen weer.

Groetjes

1. Ingrid:
    9 juli 2014
    Wat ziet het er allemaal heerlijk uit :) wel erg jammer van het slechte weer. Doe maaike de groetjes en een poot van Spiky xx
    Nog veel plezier x
  2. Corenad:
    Hallo broertje en schoonzus,
    Het weer is hier ook knudde, al 2 dagen alleen maar regen, nog geen weer om de hond er door te sturen, laat staan ons.
    Flinke hotelkamer met 2 bedden !!! en mooie natuur.
    Alvast de groetjes voor Maaike !!!! Is het daar ook slecht weer ? Heel veel groetjes weer van Corenad
  3. Nanny:
    9 juli 2014
    Dank jullie wel voor de leuke reacties. Het weer valt wel mee we hebben nu twee keer geluk gehad dat het noodweer pas 's avonds en 's nachts is geweest. Nu is het hier pratig weer the sun is shining.