New York dag 3

5 juli 2014 - New York City, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag was het prachtig weer. Zijn op tijd vertrokken om naar het museum van 9/11 te gaan. Ik wilde dat nog heel graag zien. Gelukkig was het nog niet zo druk en konden we naar binnen. Wat we daar allemaal gezien, gelezen en gehoord hebben van mensen die de bewuste dag, 11 september 2001, zelf overleefd hebben is met geen pen te beschrijven. Ik heb nog maar zelden zo iets indrukwekkends mee gemaakt. Al de tijd dat we daar rond gelopen hebben, zeker anderhalf uur, was het bijna stil, iedereen praatte heel zachtjes. Door de foto's krijgen jullie een beetje een indruk van wat we daar gezien hebben.

Het was vandaag heel erg druk in New York dus het duurde erg lang voordat je weer ergens anders iets kon gaan bezichtigen. We moesten heel veel geduld hebben alle bussen zaten stampvol. We zijn nog naar Central Parc geweest. Een oase van groen. Er zijn verschillende vijvers. Erg mooi aangelegd. Een groot verschil met de drukte in de straten van New York. Er valt van alles te zien, mensen die op het gras liggen te slapen, mensen die picknicken, allerlei sporten beoefenen, dansende mensen en nog veel meer. Wij hebben hele mooie dagen gehad in New York en heel veel gezien.

Dit was onze laatste dag in New York, morgenvroeg gaan we naar Newark AirPort waar een auto voor ons klaar staat. Hier gaan wij de rest van onze vakantie mee verder. We rijden morgen naar Bennington.

Groetjes

1. Corenad:
    Hallo Hein en Nanny, wat hebben jullie al ongelofelijk veeeeeel
    gezien en mooie maar ook indrukwekkende dingen gezien, ik reis iedere morgen weer in gedachte mee als ik het zit te lezen.
    ik ga nu mijn koffie opdrinken en sporten.
    Succes met auto rijden, doe voorzichtig !!!
    Groetjes
  2. Els:
    6 juli 2014
    Nanny, mooi shirt heb je aan! Had je dat hier al gescoord om in de stemming te komen of is het een American dream?
  3. Ingrid Marc en Sam:
    6 juli 2014
    mooie indrukwekkende foto's hoor !!!